Incepand cu luna august, compania Chello Networks lanseaza canalele TV Paprika, JimJam si MGM Channel in platforma Dolce Romtelecom.
Odata cu semnarea acestei colaborari, cele trei posturi TV vor ajunge in sute de mii de noi gospodarii din toata tara. Romtelecom, unul dintre cei mai importanti operatori DTH, ofera in materie de servicii TV, televiziune prin cablu, DTH si IPTV. Parteneriatul strategic dintre Chello Network si Romtelecom este unul de durata, telespectatorii putand viziona cele trei canale tematice, axate pe genuri diferite – gastronomie, desene animate pentru prescolari si film, prin achizitionarea unuia dintre pachetele Dolce Extra sau Dolce Maxim. TV Paprika este detinut si operat in totalitate de Chello Central Europe, iar JimJam face parte din portofoliul Chello Zone, cele doua companii aflandu-se sub umbrela Chellomedia in care este inclus si MGM Channel.
“Suntem incantati sa anuntam inceputul unei noi colaborari cu Romtelecom. Lansarea TV Paprika, JimJam si MGM Channel intr-o noua platforma face parte din procesul de extindere a canalelor noastre pe teritoriul Europei Centrale si de Est si reprezinta o alta etapa in parcurgerea strategiei noastre, aceea de a ne creste numarul de telespectatori.mToate cele trei canale s-au dovedit a fi un real succes in multe teritorii si suntem increzatori ca si publicul roman va aprecia programele de inalta calitate pe care le oferim”, afirma Alena Blahovcova, Sales Vice-President Chello Central Europe.
“Ne bucura foarte mult parteneriatul incheiat cu Chello Networks, noile canale acoperind cerintele clientilor nostri, cu un continut de calitate pentru toate gusturile. Una dintre preocuparile constante ale Romtelecom este aceea de a dezvolta continutul de programe TV pentru a oferi clientilor divertisment de calitate, o alternativa de a petrece timpul liber alaturi de familie”, completeaza Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential.
Cunoscut drept un important furnizor de continut pe piata de televiziune, Chello Networks detine un portofoliu de 22 posturi cu tematica variata, de la sport, filme, desene animate si gastronomie, pana la documentare si lifestyle. TV Paprika este singurul canal din Romania dedicat gastronomiei si stilului de viata sanatos. El urmareste prin emisiunile sale promovarea traditiilor locale si impartaseste telespectatorilor retete unice si taine din bucatariile internationale.
Datorita emisiunilor sale extrem de atractive prezentate de bucatari faimosi, precum: Jamie Oliver, Gordon Ramsay, Martha Stewart sau Nigella, TV Paprika a devenit brandul cel mai puternic din Europa al programelor culinare. JimJam este un canal de televiziune creat pentru copiii prescolari, cat si pentru parintii acestora, ce ofera un mediu sigur si stimulativ in care micutii se pot distra si invata in acelasi timp. Programele sale de inalta calitate aduc cele mai indragite personaje animate, din care fac parte Thomas si Prietenii™, Bob Constructorul™ si Pingu™.
De la lansarea sa in noiembrie 2006, postul a cunoscut o evolutie rapida, in acest moment fiind disponibil in peste 60 de tari din Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia. JimJam este tradus in 13 limbi, totalizand peste 14 milioane de abonati in intreaga lume. Un alt post TV pe care telespectatorii il vor putea viziona odata cu inceputul lunii august in reteaua Romtelecom este MGM Channel. Canalul difuzeaza productii desprinse din arhiva studiourilor Metro-Goldwyn-Mayer, cea mai mare videoteca de filme clasice si moderne de la Hollywood, cat si filme realizate de alte mari case de productii din lume.
MGM este un brand de referinta in istoria cinematografiei, cu o experinta de peste opt decenii. Despre Chello Central Europe Chello Central Europe este principalul furnizor de continut din Europa Centrala. Portofoliul curent de televiziuni din Romania include printre altele: Minimax, Sport1, SportM, TV Paprika, Fine Living Network, Zone Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Romantica, Outdoor Channel si Food Network. Compania are, de asemenea, un joint-venture cu MGM Channel.
In afara de televiziunile tematice, Chello Central Europe opereaza si AT Media, agentia de vanzare de publicitate numarul unu in Polonia, cat si Mojo Productions, un studio de productie full service pentru televiziunile locale si internationale din regiune. www.chellocentraleurope.com
Despre Romtelecom
Romtelecom este unul dintre cei mai importati operatori de pe piata de comunicatii din Romania, cu aproximativ 4,9 milioane abonamente la sfarsitul celui de-al doilea trimestru din 2011. In ultimii ani, Romtelecom s-a pozitionat drept un furnizor de solutii complete de comunicatii, intarindu-si pozitia pe piata de internet de mare viteza si televiziune si dezvoltandu-si constant serviciile IT&C.