De 1 Decembrie, ciocolățica ROM Autentic îi propune României să devină prima țară din lume care îşi schimbă imaginea pe Internet. Campania “Românii sunt deştepți” e un succes de zile mari. Cum ar fi, de exemplu, Ziua Națională. Mai concret, peste 270.000 de oameni au luat pe sus internetul şi au căutat deja sintagma “romanii sunt destepti”. Asta înseamnă că sugestiile automate din motorul de căutare Google care şifonau destul de urât imaginea românilor au acum toate şansele să se schimbe. Simultan, sute de site-uri au scris despre inițiativă, în vreme ce campania a fost lăudată până şi în Germania, Italia, Anglia, Austria, Grecia, Bulgaria, Rusia sau, quelle surprise!, în Franța.
Nume cu greutate din cele mai diverse domenii, dar care îşi îndrăgesc frații români, susțin şi ele campania: Ilie Năstase, CRBL, Ion Caramitru, Andreea Esca, Puya, regizorul Corneliu Porumboiu, fotbalistul George Ogăraru se numără printre cei care cred că românii sunt campioni, educați, simpatici, isteți, ospitalieri, sau creativi. Sugestiile oferite automat de google.co.uk au făcut-o pe Loredana Salanță, Miss World România şi Top Model of the World (vezi mai jos slideshow cu pictorialul Loredanei Salanta - Fotografii realizate de Macri Studio), să se alăture campaniei şi să susțină căutarea “romanii sunt frumosi.” Românca noastră, care a dat clasă celor mai frumoase femei de pe cele 6 continente, crede că schimbarea imaginii României începe cu schimbarea părerii noastre despre noi însine şi cu recâştigarea încrederii în calitățile noastre.
foto pictorial Loredana Salanță - MACRI STUDIO