Marti, 5 iulie, canalul TV Paprika impreuna cu Corporate Media Publishing a lansat revista culinara TV Paprika Magazin. Inserata o data la doua luni in revista Domus, ea poate fi gasita la chioscurile din toata tara.
“TV Paprika Magazin are ca scop in primul rand popularizarea principiului dupa care se ghideaza si canalul TV Paprika: gatitul si stilul de viata sanatoase. Astfel, revista cuprinde retete simple, cu timpi scurti de gatire, cu ingrediente proaspete si sanatoase, reportaje despre gastronomia romaneasca si internationala, precum si recomandari privind cele mai atragatoare restaurante si terase ale Bucurestiului. Revista nu este destinata numai initiatilor, ci si incepatorilor entuziasti in ale gatitului”, declara Diana Bogdan, redactorul sef.
Alaturi de Domus, TV Paprika Magazin se distribuie intr-un tiraj de 22.000 de exemplare. Cititorii au ocazia sa achizitioneze gratuit primul numar al publicatiei, achitand doar pretul revistei de decoratiuni interioare.
“TV Paprika Magazin inseamna modul cel mai placut si mai eficient prin care ne putem spori interactivitatea cu publicul nostru.
Noi privim aparitia revistei ca pe un mod prin care intentionam sa aducem un plus de valoare telespectatorilor canalului nostru. Cei care sunt cu adevarat pasionati de arta culinara, de diversitatea bucatariilor internationale, vor simti din plin aportul unei astfel de publicatii.
Odata cu lansarea revistei, ne asteptam ca postul TV sa se apropie si mai mult de publicul sau, sa devina asa cum l-am dorit mereu - un membru drag si de mare ajutor familiei. In fond, TV Paprika insemna O Felie de Fericire”, adauga Anda Manza, Country Manager Chello Networks.
De la retete rafinate, ce impresioneaza de fiecare data si pana la cele practice, usor de gatit si mereu gustoase, cele 76 de pagini ale publicatiei alcatuiesc o adevarata enciclopedie gastronomica. Vom descoperi traditii culinare reprezentative pentru regiunile tarii noastre, cat si delicii adunate din multe colturi ale lumii. Bineinteles, nu vor lipsi nici prezentarile celor mai recente seriale difuzate pe postul cu acelasi nume.
„TV Paprika este unul dintre love mark-urile Chello Central Europe si ne dorim ca telespectatorii nostri sa il perceapa ca atare. Mancarea apropie oamenii, masa fiind un prilej pentru socializare, imprietenire, timp petrecut cu familia. Revista devine astfel urmatorul pas firesc pentru a ne apropia de inimile oamenilor”, completeaza Oana Paunescu, Channel Manager TV Paprika.
Datorita emisiunilor sale extrem de atractive, acest canal a devenit brandul cel mai puternic din Europa al programelor culinare. Lansat in Romania in octombrie 2008, acesta face parte din portofoliul de canale tematice Chello Central Europe.
Cu o durata zilnica de emisie de 16 ore, TV Paprika este singurul canal local cu tematica gastronomica. Printre starurile internationale care fac show-uri de exceptie, ii regasim pe Jamie Oliver, Nigella, Gordon Ramsay, Ainsley Harriott, Rachel Allen, Martha Stewart si multi alti bucatari celebri.