Dragilor, un prieten bun al nostru a luat un premiu. Sincer, ma bucurs pentru ca i-am fost alaturi si sint convins ca am pus si noi umarul la succesul lui. Este vorba de Miez de Lapte, care a fost ales Produsul anului 2013 la categoria brinzeturi.
Iata mai jos comunicatul de presa al partenerului nostru Delaco:
Delaco Miez de Lapte a fost câștigătorul titlului „Produsul Anului 2013” în categoria brânzeturi în cadrul Galei organizate de Media Concept Store, agenția ce decernează în România acest titlu, pe baza voturilor a peste 3500 de consumatori.
Gama Miez de Lapte a fost lansată în aprilie 2012 și, la un an după lansare, a fost recunoscută de români drept cea mai inovativă lansare din categoria sa.
Este un produs simplu, din ingrediente 100% naturale, dar cu beneficii adaptate consumatorului din zilele noastre: porții mici, cel mai ridicat conținut de Calciu și fosfor într-o brânză proaspătă (44% din DZR de Ca și 35% din DZR de fosfor / 100g), se pretează pentru numeroase utilizări: aperitive, gustări și deserturi.
„Se vorbește mult despre invoație, despre a face lucrurile ALTFEL, dar când trebuie să luăm o hotărâre am vrea să fie totuși ceva garantat, încercat deja...Iar acest lucru este valabil și pentru mediul de afaceri și pentru consumatori. Principalul motiv pentru care am câștigat acest premiu este, că, dincolo de beneficiile raționale, Delaco Miez de Lapte provoacă imaginația – o cutie cu 3 porții înseamnă 3 preparate diferite, ușor de făcut în mai puțin de 3 minute. Premiul acesta dat de consumatori ne arată că imaginația și curiozitatea depășesc conservatorismul și că merită să fim curajoși și să încercăm. Este cea mai de preț lecție și le multumim consumatorilor noștri pentru asta.” a declarat Daniela Dumitrașcu – Marketing Manager, Delaco Distribution
Produsul Anului este cel mai amplu studiu realizat în randul consumatorilor români,
în urma căruia este premiată inovația în domeniul bunurilor de larg consum. Acest studiu are o istorie de peste 25 de ani în țări precum Franta, Germania, SUA. În România este a 4-a ediție organizată de Media Concept Store.
4000 de respondenți (eșantion reprezentativ la nivel național) au completat chestionarele on line exprimându-și opinia cu privire la produsele considerate a fi marile lansări ale ultimului an. Atractivitatea, inovația și satisfacția consumatorilor au fost criteriile care au stat la baza evaluărilor.
Mai multe detalii despre modul de acordare si celelalte produse care au câstigat această distincție pe: www. produsulanului.net