Haine de designer oferite ca premiu in noua campanie DERO

Postat de IMAGE_PR in Bucataras eFeminin pe 11 Feb 2015, 19:01

Primavara aceasta, DERO readuce in trend hainele cu motive tradiţionale si isi rasfata consumatoarele cu o colectie de haine in editie limitata, create de designerul roman Lana Dumitru.Coletia de haine a fost creata cu prilejul lansarii unui nou ambalaj in editie limitata DERO Ozon+ si a unei promotii nationale adresate consumatorilor DERO. In cadrul promotiei, care se desfasoara in perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constand intr-una dintre cele 5 haine de colectie create special de Lana Dumitru. Colectia este una exclusiva si limitata, hainele putand fi castigate doar in cadrul promotiei, prin inscrierea codului din pachet prin SMS sau de pe ambalaj sau in aplicatia de Facebook dedicata, disponibila pe pagina de Facebook DERO.

Designul noului ambalaj a fost ales in urma unui concurs de talente desfaşurat in 2014, la care au participat pasionatii de design, profesionisti sau nu, care au inscris in competitie peste 150 de lucrari. Lucrarea „Romanesc” semnata de Lana Dumitru a fost declarata castigatoare in urma votului din cadrul competitiei de talente „DERO e al tau", organizata prin intermediul paginii de Facebook DERO in vara anului trecut. Şi incepand cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul editiei limitate DERO Ozon+.

In cadrul promotiei, care se desfasoara in perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constand intr-una dintre cele 5 haine de colectie create special de Lana Dumitru. Colectia este una exclusiva si limitata, hainele putand fi castigate doar in cadrul promotiei, prin inscrierea codului din pachet prin SMS sau de pe ambalaj sau in aplicatia de Facebook dedicata, disponibila pe pagina de Facebook DERO.

Campania nationala va fi derulata in perioada 1 februarie – 12 aprilie. In campanie sunt incluse toate produsele DERO in pachet editie limitata, precum şi cele cu etichete sau benzi promotionale atasate. Mai multe detalii despre campanie puteti gasi pe pagina de Facebook DERO.

 

Despre DERO

Cu o tradiţie de peste 40 de ani, DERO este o marca romaneasca moderna care a purtat dintotdeauna o mica parte din Romania in numele sau - care provine de la „Detergent al Romaniei”. Lansat pe piata din Romania in 1966 ca produs al fabricii de detergenti din Ploiesti, DERO a ajuns in timp sa devina marca sinonima cu „detergentul”.

 

Brandul DERO a fost achiziţionat in anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat inceperea procesului de inovatie prin modernizarea produsului, a ambalajului si alinierea la standarde occidentale, dar totodata si pastrarea specificului 100% romanesc.

 

 

Comentarii (0)

Adauga comentariu
  • zambet
    • :))
    • :)
    • :D
    • =D>
    • >:D<
    • :x
    • :-*
    • :S
    • >:)
    • :">
    • :((
    • :(
    • ;)
    • :P
    • =))
    • :-h
    • :-q
    • :-bd
    • <:-P
    • :-??
    • \:D/
    • ;;)
    • @};-
    • ~O)
Cele mai

Locul unde vezi ce e nou, ce e hot si ce merita citit!

Rețeta simplă de aluat pentru plăcintă – Fraged și pufos de fiecare dată

ieri la 09:29

Plăcintă cu ciuperci pleurotus - Rapidă și ușor de preparat

pe 20.01 la 17:57

Plăcintă cu pui și legume - Rețeta simplă și savuroasă

pe 20.01 la 10:12

Nuci cu cremă de ciocolată albă și fistic - Delicioase si fragede

pe 18.01 la 21:25

Negresa cu alune - Reteta simpla si delicioasa

de laura_n 7

pe 18.01 la 16:49

TOP
utilizatori

Panacris

2236 puncte

Valclaudia

316 puncte

vasimur

247 puncte

Rocsi

238 puncte

RODIMUR

176 puncte

CONTACT

Contact

Bucataras.ro
[email protected]