Haine de designer oferite ca premiu in noua campanie DERO

Postat de IMAGE_PR in Bucataras eFeminin pe 11 Feb 2015, 19:01

Primavara aceasta, DERO readuce in trend hainele cu motive tradiţionale si isi rasfata consumatoarele cu o colectie de haine in editie limitata, create de designerul roman Lana Dumitru.Coletia de haine a fost creata cu prilejul lansarii unui nou ambalaj in editie limitata DERO Ozon+ si a unei promotii nationale adresate consumatorilor DERO. In cadrul promotiei, care se desfasoara in perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constand intr-una dintre cele 5 haine de colectie create special de Lana Dumitru. Colectia este una exclusiva si limitata, hainele putand fi castigate doar in cadrul promotiei, prin inscrierea codului din pachet prin SMS sau de pe ambalaj sau in aplicatia de Facebook dedicata, disponibila pe pagina de Facebook DERO.

Designul noului ambalaj a fost ales in urma unui concurs de talente desfaşurat in 2014, la care au participat pasionatii de design, profesionisti sau nu, care au inscris in competitie peste 150 de lucrari. Lucrarea „Romanesc” semnata de Lana Dumitru a fost declarata castigatoare in urma votului din cadrul competitiei de talente „DERO e al tau", organizata prin intermediul paginii de Facebook DERO in vara anului trecut. Şi incepand cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul editiei limitate DERO Ozon+.

In cadrul promotiei, care se desfasoara in perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constand intr-una dintre cele 5 haine de colectie create special de Lana Dumitru. Colectia este una exclusiva si limitata, hainele putand fi castigate doar in cadrul promotiei, prin inscrierea codului din pachet prin SMS sau de pe ambalaj sau in aplicatia de Facebook dedicata, disponibila pe pagina de Facebook DERO.

Campania nationala va fi derulata in perioada 1 februarie – 12 aprilie. In campanie sunt incluse toate produsele DERO in pachet editie limitata, precum şi cele cu etichete sau benzi promotionale atasate. Mai multe detalii despre campanie puteti gasi pe pagina de Facebook DERO.

 

Despre DERO

Cu o tradiţie de peste 40 de ani, DERO este o marca romaneasca moderna care a purtat dintotdeauna o mica parte din Romania in numele sau - care provine de la „Detergent al Romaniei”. Lansat pe piata din Romania in 1966 ca produs al fabricii de detergenti din Ploiesti, DERO a ajuns in timp sa devina marca sinonima cu „detergentul”.

 

Brandul DERO a fost achiziţionat in anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat inceperea procesului de inovatie prin modernizarea produsului, a ambalajului si alinierea la standarde occidentale, dar totodata si pastrarea specificului 100% romanesc.

 

 

Comentarii (0)

Adauga comentariu
  • zambet
    • :))
    • :)
    • :D
    • =D>
    • >:D<
    • :x
    • :-*
    • :S
    • >:)
    • :">
    • :((
    • :(
    • ;)
    • :P
    • =))
    • :-h
    • :-q
    • :-bd
    • <:-P
    • :-??
    • \:D/
    • ;;)
    • @};-
    • ~O)
Cele mai

Locul unde vezi ce e nou, ce e hot si ce merita citit!

Pește cu sos de vin și usturoi - Rețeta gourmet și ușor de preparat

pe 28.06 la 15:45

Tartă fragedă cu fistic și căpșuni - Rețeta delicioasă și simplă

pe 28.06 la 15:15

Chipsuri de zucchini cu sos tzatziki - Aperitiv grecesc savuros

pe 28.06 la 10:59

La Multi Ani,
Sărbătoriților de astăzi

TOP
utilizatori

Rocsi

1353 puncte

oanapl

1012 puncte

Constelatialeu

1007 puncte

RODIMUR

973 puncte

Panacris

345 puncte

CONTACT

Contact

Bucataras.ro
[email protected]

 
Salată cu nectarine caramelizate și brânză gorgonzola

Răsfață-te cu o salată fresh și sofisticată, combinând nectarine caramelizate, brânză gorgonzola și... citeste mai mult

Salată cu nectarine caramelizate și brânză gorgonzola
Pe urmele gorgonzolei, una dintre cele mai apreciate brânze din Italia
citeste mai mult
Pe urmele gorgonzolei, una dintre cele mai apreciate brânze din Italia